2013. augusztus 3., szombat

30. rész Még mindig fogságban

-Bonnie szemszöge-

-Hello megint Bonnie. - mondta Lucas, miután visszajött.
-Elmondanád, hogy mit tett Logan, amiért így berágtál? -kérdeztem és próbáltam minél kedvesebbnek hangzani.
-Ohh.. Visszatért a kedves Bonnie.
-Szóval?
-Szóval mi?
-Elmondod vagy nem?
-Ahhoz még korán van. -ránézett a kezén lévő órára. -És hoppá, elment a repülőd. Tudod nemsokára már földet is ér. Csak egy baj van... Te nem vagy rajta. Milyen csalódott lesz mindenki...
-Fejezd be. És válaszolj a kérdésemre.
-Nem, nem, nem Bonnie. Itt én vagyok az aki parancsolgathat.- miközben mondta, megfogta az arcomat.
-Enged el. - mondtam.
-Oké, de nem azért mert azt mondtad.
-Ahham persze.
-Talán azt akarod, hogy bekössem a szád?
Csöndben maradtam.
-Na így már jobb. Most kikötlek és elmegyünk egy másik raktárba. De egy szót se, és légy természetes ha találkoznánk valakivel.
Gond nélkül átjutottunk a másikba. Egy idősebb párral találkoztunk, de csak mosolyogtam, mintha minden jó lenne. Ezután összekötözte a lábam és a kezem, de most nem székhez.
-Miért kellett átjönni? -kérdeztem.
-Nem a te dolgod. És ennek örülni fog a barátod. Talán már észrevette, hogy nem vagy a gépen. Elővette a telefonom és csinált vele egy képet. És elküldte.

(Ide más kép került mint a szereplőm, bocsi)


-Logan szemszöge-

Lassan indulhatok is a reptérre. Kölcsönkértem a tánctanár autóját, aki oda is adta, hiszen nagyon jó barátok vagyunk. Kimentem a Noblesville Airport-ra. Vártam. A hangosbemondóban mondták: ,,A Los Angeles-i járat 5 perc múlva földet ér. "
Vártam hát 5 percet és az emberek jöttek. De Bonnie nem volt sehol. Kijött  már a személyzet is, így rájöttem, hogy Bonnie nincs a repülőn. Indultam kifelé nagyon csalódottan, amikor kaptam egy üzenetet. Bonnie-tól. Megnyitottam hát és olvastam is. " Szerintem vedd át a barátnőd csomagját, mert a végén árverésre kerül majd. Ja és nézd meg a képet! U.i: Ne szólj senkinek, vagy baja lesz a kis hercegnőnek. -L "
Megnéztem a képek, és hirtelen megijedtem. Bonnie nála van összekötözve? Elindultam a csomagokért, aztán vissza a fiúkhoz. Út közben azon gondolkoztam, hogy mit mondjak nekik.
Visszaértem és már vártak.
-Hol van Bonnie? -kérdezték egyszerre.
-Hol a Hugom Logan? -kérdezte James.
-Öhmm..
-Na már, mond..- kiabált rám James.
Nem vettem figyelembe őket és hátramentem a csomagtartóhoz, kivettem a csomagokat, ami Bonnié, és felvittem a buszra.
-Logan, - jött utánam James. -hol van?
-Nem mondhatod el senkinek. - megmutattam neki az üzenetet és a képet is.
James vágott egy hasonló képet:

Majd 2 perc múlva megszólalt: -A kis rohadék. Ezt még megbánja..
-Meg ám. De a többieknek mit mondunk. -kérdeztem.
-Az igazat. -válaszolta.
-DE... Baja eshet.-mondtam szaggatva.
Azért elmondtuk a többieknek is, de megígértettük, hogy nem szólnak senkinek. Közösen akartuk kiagyalni, hogy mi legyen, de Showtime van. 10 perc még a kezdésig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése