2013. augusztus 12., hétfő

32.rész A fájdalmas igazság? Nem...

-Bonnie szemszöge-

-Szóval Lucas, most mit fogsz tenni?-kérdeztem.
-Majd meglátod szépségem.
-Ne már Lucas.
-Nyugi, elküldtem az üzenetet Logan-nek és már tuti, hogy úton van.
-Ohh..
-Azt hitted, hogy elengedlek?
-Reménykedtem.
-Tudod Bonnie a remény hal meg utoljára.
-Ahham.
-Látom, nem vagy beszédes kedvedben. Legalábbis, ha nem arról beszélünk amiről te akarsz.
-Jól látod.
-Oké, akkor azt hiszem, hogy magadra is hagylak. Elintézek pár dolgot.- És el is ment. Én csak ültem a sötétben és gondolkoztam, még mindig azon, hogy mi történhetett.
Pár óra múlva visszajött és elvitt magához a házukba, ahol az egész családja jelen volt.


-Logan szemszöge-

-Srácok SMS, Bonnie-tól. Vagyis Lucas-tól.
-Olvasd már. -kiabált James.
-"Gyere el hozzánk az első géppel. Lefoglaltam a jegyedet a 14:40-es járatra. Egyedül, ha valaki még jön akkor Bonnie megbánja. Tudod hova kell jönnöd. A mielőbbi viszontlátásra barátom. L"
-Oké, akkor menned kell. Úgy is vége a turnénak.- mondta Kendall.
-Igen és kivinnétek a reptérre?
-Persze, induljunk. -mondták egyszerre a srácok. Ki is mentünk és fel is szálltam a gépre. Egyedül mentem, mert nem akartam kockáztatni.
A gép pár óra múlva leszállt és egy taxival elindultam Lucasék háza felé. Nem sok kellett és oda is értem. Lucas kijött, és az ajtóban várt.
-Csak hogy itt vagy. Gyere be. -bementünk és ott volt mindenki. Lucas családja és Bonnie is.
-Mit akarsz Barnes? -kérdeztem.
-Mond el az igazat a barátnődnek. Hogy mit csináltál a húgommal.
-Nem csináltam semmit.
-Nem, tényleg?!? Akkor nézz rá. -ránéztem és láttam, hogy Bonnie is. - Most mesélj a barátnődnek.
-Logan, mi történt? -kérdezte Bonnie.
-Oké, elmesélem. 4 évvel ezelőtt, amikor még nem volt meg a banda, randiztam Lucas húgával. Jöttünk hazafelé és én vezettem. Melissa felől belénk hajtott egy autó. Nekem nem lett semmi bajom, de Melissa lebénult.
-Egy életre tönkretetted a húgomat.- kiabált rám Lucas, de ekkor Meli gurult közénk a kerekesszékével.
-Nem az ő hibája volt Lucas. Hányszor kell még elmondani?
-Nem, Mel! Ne mond ezt.
-Lucas, elraboltad a barátnőjét? - kiabált Melissa.
-Igen, azt akartam, hogy fájdalmat érezzen.
-Lucas, te bolond vagy. - kiabálta Bonnie. -Ha Melissa nem haragszik, akkor te miért?
-Mert, miatta kell így látnom a húgomat.
-Lucas, nézz rám!- kezdte Meli. - Logan addig mellettem volt ameddig én nem szakítottam vele. Én dobtam őt.
-Igen, de csak azért, mert nem akartad hátráltatni.
-Dehogyis Lucas. -förmedt rá Meli.
-Ha szeretett volna, akkor még most is veled van.
-Haver, egyszer randiztunk, nem voltunk szerelmesek. -mondtam.
-Nem érdekel Henderson, akkor is fizetni fogsz érte!- és előhúzott egy fegyvert, majd BUMM!!

3 megjegyzés:

  1. ne..ne..ne..ne......siess..nagyon siess !!!!!! ( :) )

    VálaszTörlés
  2. sziia most találtam a blogodra és írtózatosan tetszik !! :D

    úristen .. erre nem számítottam ! siess a kövivel légysziii ! :)

    VálaszTörlés
  3. megpróbálok nagyon sietni... :D

    VálaszTörlés