2013. augusztus 9., péntek

31.rész A Titok

- Bonnie szemszöge-

Lucas elment és amíg vissza nem ért gondolkodtam, vajon mit tehetett Logan, amiért ennyire bosszút akar állni rajta. Nem volt sok időm, mert Lucas hamar visszaért kezében egy szatyorral.
-Remélem szereted. - lobogtatta meg a zacsit.
-Nem. - már majdnem kiabáltam,pedig nagyon éhes voltam.
-Az első "randinkon" is ilyet ettél. És akkor még szeretted.
-Most már nem, vagyis nem ilyen körülmények között.
-Szóval akkor kérsz vagy nem?-kérdezte és mosolygott. Gyanúsan mosolygott.
-Csakhogy így nem tudok enni. -próbáltam megemelni a megkötözött kezem.
-Majd én segítek. - ajánlotta fel. Arra gondoltam, hogy kiköti a kezem.
-Oké. -és emeltem a kezem, de hiába, mert csak nevetett. -Miért nevetsz?
-Nem gondoltad komolyan, hogy kikötözlek, ugye? Túl kockázatos lenne.
-Akkor mégis hogy fogok enni?
-Így. -mondta és nyújtotta felém a muffint. Először elfordítottam a fejem, de már nagyon korgott a gyomrom és rá kellett jönnöm, hogy muszáj ennem. Beleharaptam, bár kicsit bizonytalanul.
-Hagytam, hogy megetess, most beszéljünk.-mondtam miután megettem a sütit.
-Miről szeretnél beszélni?
-Mondjuk, hogy miért is vagyok itt?
-Erről már beszéltünk.
-Igen, egy részét tudom, de most mondhatnád már, hogy mit tett.
-Na jó legyen. A húgommal randizott, de ezt már mondtam. Történt valami a randi alatt, vagyis után. Logan hibája volt, és mivel tönkretette a húgom életét én is ezt teszem az övével.
-Mégis mi történt?
-Nem muszáj mindent megtudnod egyszerre. De várjunk csak, tehát mégsem ismered olyan jól... És tudod mit, majd elmondja ő, legalább még fájdalmasabb lesz neki.
Erre a kijelentésre nem tudtam mit mondani. Ezek szerint elenged?? Hiszen máshogy nem is tudná Logan elmondani.


-Logan szemszöge-

Még csak most kaptam vissza és máris elveszik. ezt még megbánja az a kis... Közben a fiúk előálltak egy-egy tervvel, de mind abszurd. James ötlete, hogy hívjuk az FBI-t. Carlos szerint állítsuk be terroristának Lucas-t és akkor biztos segít valaki. Kendall pedig azt mondta, hogy avassuk be a lányokat is, hiszen nekik, mindenre van ötletük. Bár azt se vették észre amit arra hazudtunk, hogy a legjobb barátnőjük miért nincs itt.
De ez mégsem olyan rossz ötlet. Így hát beavattuk a lányokat is. Cseppet sem lepődtek meg,sejtettek valamit. Oké, a hazugság tényleg kicsit gagyi volt.Tényleg hihetetlen volt, hogy Bonnie lekéste a gépet. Bonnie mindig pontos, sőt...
-Srácok, tényleg azt hittétek, hogy nem vesszük észre, hogy hazudtok? -kérdezte Amy.
-Nagyon régóta ismerjük Bonnie Even-t és ő soha nem késne.- mondta Sonia.
-Bocsi?!- mondtam és kérdeztem. Erre a fejüket rázták.
-Van valami tervetek? -kérdezte Berta.
-FBI? -mondta James.
-Ugyan már. -vágták rá egyszerre a lányok.
Carlos is elmesélte a tervét, amire elkezdtek nevetni a lányok.
-Nekem van jobb ötletem. -mondta Amy. - Keressük meg a családját.
-Logan te ismered a családját nem? -kérdezte Sonia.
-Igen. -válaszoltam egyszerűen.
-Akkor menj és kérdezd meg, nem tudják-e, hogy hol van Lucas.
-Azt hiszem, hogy ez nem jó ötlet. -mondtam.
-Miért? -kérdezték teljesen egyszerre.
-Mert.. -hajlottam rá, hogy elmondom, de mégsem. -Erről nem szeretnék beszélni.
-Akkor most mi legyen?-kérdezte James.
-Nem tudom. -És ebben a pillanatban kaptam egy sms-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése