2013. december 23., hétfő

34. rész Újra elragad a sötét

-Bonnie szemszöge-

2 hete folyamatosan bejárok Logan-hez a kórházba, de semmi sem változott, kómában van azóta is. Az orvos szerint jót tehet neki, ha a beszélünk hozzá. Amikor bemegyek hozzá beszélek neki, megfogom a kezét, de még nem reagál semmire. Az orvos szerint idő kell hozzá. Nagyon beverhette a fejét. Nagyon szeretem, és nem akarom elveszíteni. Amikor nem a kórházban vagyok, akkor a kistesómmal játszok.
Visszamenetem és fogtam a kezét. Kértem hogy ha hall szorítsa meg. De semmi. Egyszer csak egy könnycsepp folyik le az arcán.


-Logan szemszöge-

És végre újra világos. Egy szobában vagyok, a lány fogja a kezem.  Sír. Meg akarom kérdezni miért, de nem tudok megszólalni. Nem tudom, mi történik velem. Érzem, hogy egy könnycsepp folyik le az arcomon. Aztán megint alszom, alig egy pillanatig láttam a lányt és egy szobát, ami kórházinak nézett ki. A sötétben botorkálom, amikor a baba sírását hallom. Elindulok a hang irányába, de valamibe beverem a lábam. Erre felkapcsolódik a villany, felnézek és látom a feleségem, aki fogja a kislányom.
- Nagyon fáj? –kérdezi. Fejemet rázom. Nevet. Olyan szép a mosolya.
- Jössz reggelizni? – kérdi megint. Bólintok.
- Elvitte a cica a nyelved? – megint nevet. Én is nevetek.
- Nem. – válaszolok- És megyek reggelizni.
Elindultunk lefelé a konyhába. Leültünk az asztalhoz, reggeliztünk. Ezután átmentünk a nappaliba és beszélgettünk.
-Logan, szerinted melyik színű függöny menne a falhoz? –kérdi.
-Nem tudom, de tudod mit rádbízom.
-Mint mindig. – mosolyog.

-Milyen évet írunk? –kérdezem, de a választ már nem hallom. Újra elragad a sötétség. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése